Per 1 januari is een nieuwe speler actief op de facilitaire markt: FacilityFellows! Het bedrijf is opgericht door Philip van Beveren en Anton Verbeek. FacilityFellows is gespecialiseerd in detachering, recruitment en projectmanagement op het gebied van facilitair & huisvesting. De kern van het bedrijf is de menselijke maat in de organisatie. Wij krijgen energie om mensen in hun kracht te zetten en resultaten te boeken voor onze opdrachtgevers. Dit lukt alleen met de beste match. We vinden het geweldig om met mensen te werken met een facilitair kloppend hart. Bij ons gaat detachering verder dan alleen het leveren van de best gekwalificeerde man of vrouw. We helpen onze professionals op de achtergrond met coaching en intervisie. Dit geldt ook voor onze opdrachtgevers! FacilityFellows heeft een innovatieve data-driven tool tot haar beschikking voor recruitment en assements waarmee de kwaliteit en snelheid van matching aanzienlijk kan worden verbeterd. We helpen en denken graag mee! We voeren zelf ook projecten uit en werken mee aan adviestrajecten. We staan met de poten in de klei en weten wat er speelt op de werkvloer van onze opdrachtgevers. Om facilitaire en huisvestingsissues snel in beeld te brengen maken we o.a. gebruik van online gamification. Dit is een leuke en effectieve manier en werkt buitengewoon snel om nieuwe inzichten te genereren. We zijn een organisatie zijn met een ontspannen cultuur. Dit betekent naast hard werken ook veel plezier maken! FacilityFellows werkt landelijk en beschikt over een kantoor in Den Haag en Zwolle.



De achtergrond van Anton en Philip kent parallellen. Beide zijn al ruim 20 jaar actief in het facilitaire werkveld en hebben voor grote organisaties facilitaire processen en afdelingen succesvoller gemaakt. Philip heeft een lange tijd bij de integrale divisie van Facilicom gewerkt. Eerst als Commercieel directeur en later als directeur Projecten. Daarna is Philip voor zichzelf begonnen en heeft als commercieel interim-directeur diverse opdrachten uitgevoerd. Tevens heeft Philip zijn eigen schoonmaakbedrijf CleaningFellows met succes uit de grond gestampt. Anton heeft een carrière achter de rug bij TROTS, dat inmiddels is overgenomen door HEYDAY FM. Anton heeft jaren zelf als facilitair consultant gewerkt en ook als huisvestingsprojectmanager. Anton is 1,5 jaar geleden gestart met een nieuw foodservice concept GRAAG!. Hiermee worden bedrijven & organisaties voorzien van gezonde & vitale bedrijfscatering. Beide heren hebben reeds hun sporen verdiend als manager en als ondernemer en voegen er nu een smaak aan toe als mentor van de nieuwe generatie aanstormende talenten in het facilitaire vak.

We komen graag bij opdrachtgevers langs om kennis te maken! En we spreken uiteraard ook heel graag af met professionals die voor ons willen werken. Bel ons of mail ons! We staan allebei met beide benen op de grond en weten dat facilitair hard werken is, maar ook geweldig leuk.


Philip van Beveren | philip@facilityfellows.nl | 06- 25344300

Anton Verbeek | anton@facilityfellows.nl | 06-51618483


Kantoor Den Haag Binckhorstlaan 36 2516 BE Den Haag

Kantoor Zwolle Ceintuurbaan 14H 8024 AA Zwolle


Voor FacilityFellows zijn we op zoek naar een facilitair professional die opdrachten en projecten uitvoert bij onze opdrachtgevers.

In de functie van interim / consultant voer je diverse opdrachten uit op het gebied van facility management bij opdrachtgevers in het bedrijfsleven en in de publieke sector. Deze projecten/ opdrachten variëren op het gebied van klanttevredenheid, facilitaire inkoop, facilitair beleid, huisvesting en inrichting.

Successen boeken! Geloof jij in mensen inspireren, het verschil maken en een duurzame relatie met collega’s, klanten en partners? Dit is je kans! We stoppen je niet in een hokje, maar bieden een breed pallet aan mogelijkheden. We willen jouw talenten koppelen aan passende opdrachtgevers!

Welke waarde mag jij toevoegen:

  • Als onderdeel van het team van FacilityFellows zichtbaar zijn voor de organisatie en de externe omgeving (klanten, leveranciers, partners, enz.) met kennis en inspiratie;

  • Facilitaire projecten managen op basis van benodigde behoefte, bijvoorbeeld: implementaties nieuwe contracten en/of diensten, verbetertrajecten;

  • Huisvestingsprojecten managen: implementatie van nieuwe werkomgevingen; verhuismanagement, verduurzaming van huisvesting;

  • Kosten en efficiency voordelen realiseren door effect beleid te ontwerpen en door te voeren;

Wat verwachten we van jou?

  • Je staat positief in het leven en het glas is halfvol.

  • Je bent iemand vanuit zijn/haar tweede natuur kan verbinden, inspireren, elke dag weer het beste uit je dag halen.

  • Je bent niet bang, een tikkeltje eigenwijs en je pakt je ruimte.

  • Je hoeft nog niet alles te weten, maar je bent nieuwsgierig en bereid om te leren en ontwikkelen.

Wat staat daar tegenover?

Primair een superleuke omgeving, samenwerken met gepassioneerde en betrokken collega’s, prettige opdrachtgevers en ontzettend veel ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.


Ben je geïnspireerd?

Neem dan contact op met Anton of Philip tel. 06-51618483 / 25344300